Divulgació

La Fundació ha creat una sèrie de col·leccions editorials per recollir tots els treballs que patrocina o que promou, des dels inventaris dels arxius de protocols, passant per les actes dels congressos que organitza, els treballs de recerca que han obtingut beca, o les obres editades en col·laboració amb d'altres institucions.

La fundació, per mitjà de les seves publicacions, posa a l’abast dels investigadors de tot el món uns fons documentals que sovint estan allunyats del seu àmbit geogràfic.

Amb aquesta finalitat, penja a Internet tots els volums publicats i, des de l'any 2004, els incorpora en text íntegre i l'accés lliure i gratuït. A més, envia un exemplar imprès de cada títol a les grans biblioteques, arxius i als principals centres d'investigació històrica del món.