Col·laboracions

Nova col·laboració entre la Fundació Noguera i el Col·legi de Notaris

La Fundació i l’Il·lustre Col·legi de Notaris de Catalunya han col·laborat un cop més, i en aquesta ocasió ha nascut l’obra “Els Degans del Col·legi de Notaris de Catalunya (1862-2012) : cent cinquanta anys d’història de la corporació notarial catalana” de la mà d’en Laureà Pagarolas i Sabaté i de na Lluïsa Cases i Loscos. Es tracta de la biografia dels degans del Col·legi. Any 2012.

Col·laboracions

Nova col·laboració entre la Fundació Noguera i el Col·legi de Notaris